The Cracks Begin To Show

Idag har jag spenderat dagen till sådana "vuxen göror" som fixa skattepapper och pärmar och få ordning på allt sådant. För första gången i mitt liv. Hehe.. Packat det sista och städat lite.
Jag mamma och Jonathan skulle ut och plocka svamp men fann ingen lycka i det tyvärr. Eller mamma hade plockat svamp men den var giftig!
Sen nu ikväll har jag bara kollat på Sex and the city 2 och chillat.
I morgon börjar resan mot den underbara värmen! Runt tio i morgon åker vi till Stockholm och spenderar ett dryga dygn där sen klockan 09.15 på fredag lyfter vårat plan. Rutten blir Stockholm-Frankfurt-Kuala Lumpur så det är ganska skönt. Det är jävligt tajt i Frankfurt mellan planen så det får bli en joggingtur från det ena till det andra :) Vi landar i Malaysia mitt i natten svensk tid. eller "morgonen" skulle gissa på halv 4. Då har vi bokat lite lyxboende i två dagar i Kuala lumpur för ställa om oss osv.
Men nu ska jag gå och sova för jag ska upp klockan 7 i morgon bitti!
God natt på er. PUSS
Detta är förra gången jag och Linn var utomlands. hahhaa. "Den gamla goda tiden"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0