And He Sang About What I've Become

Hejhej!

Nu är jag hemma i Åre och har varit det sen i söndags kväll, vi körde hem på 5 timmar så vi var väl hemma vid 22.00 ca. Mitt "rum" ser ut som ett bombnedslag av kläder..
Jag har i alla fall packat ner nästan allt nu och jag och Linn åker till Stockholm i morgonbitti, landar kvart över tio eller så. Då ska vi handla lite sen ska vi träffa kompisar på kvällen och ta några pils! Dagen efter det åker vi till MALAYSIA! Det ska bli så skönt.

Igår satt vi hemma och drack mousserande och mös. Så skulle vi gå på byn men allt stängde så jag och Jonathan gick hem. Då hittade vi massa får i en hage på vägen som vi lekte med. Haha.
Nu tjatar mamma på att jag ska följa med och plocka svamp så jag får väl göra det även fast det inte är kul. OCH det finns björnar. jag har egentligen massor att göra men jag har fortfarande inte fått min LÖN..... Jag lackar.
ayayay!

Hade! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0