I don't say one word to you that you know I'm going away

HEJSAN!
Nu ska vi se här.. Fredag. I onsdags gick vi ut (obligatoriska onsdagar) och det var jätte kul jag och Limpan drack öl och tequila och jag mingla runt i min nya svarta Wedges med dragkedja ibak. 
På tal om det så beställde jag ett par röda kilklackar idag med dragkedja på sidan. Har dock inte bestämt om jag tycker att de är as fina eller inte. Vill egentligen ha de röda som jag beställde för längesen men som var slut. Men dessa blir nog feta att ha till skinnbraxerna och mitt mörk-röda läppstift.
Men i alla fall så var det mycket folk ute i onsdags och vi blev ganska fulla i slutet. Haha. i Torsdags var vi i stan på eftermiddagen. Sämsta shopping dagen ever. Idag chillade vi mest och sen drog en sväng på kicks typ. Jag köpte Saltvatten spray till håret, en ring och en trisslott. Saltvattensprayet gör så att jag får as lockigt hår då det blir det av saltvatten, ringen var runt och svart i mitten och jag vann inte ett skit på trisslotten!

Just det! Jag frågade Linn om vi skulle sluta röka idag och hon tyckte att vi skulle det. Så jag ska röka upp mina cigg som jag har kvar, typ två, och sen är vi dunzo med den skiten alltså. Även fast jag typ älskar det så älskar jag fan det inte på vintern. Det blir en hel process för att gå ut och röka. Det är liksom -18 grader här nu. Det pallar man ju liksom inte. Eller i alla fall inte jag.

Nu funderar jag fan på att gå ut ensam och ta lite öl, alla är ju i Stockholm på Winter Jam och jag är fast här hemma och ska jobba mina feta 3 timmar/dag. Haha. Vilken inkomst liksom? :)
CIAO!


Shit nu såg jag att jag vill ha ännu mörkare lila och rött. Hmm..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0