And Whatever Comes Your Way We’ll Still Be Here Together

Salut!

Nu har jag tränat, klippt mig(...) och ätit scones hos Limpan! Det var hur gott som helst. Men att mitt hår var så slitet efter resan trodde jag inte. Hon klippte typ av 5cm. Men jag hoppas på att det växer snabbt som attan för jag vill verkligen ha mitt låånga hår!
 Jag spelade nyss lite Mario galaxy men lacka satan så jag stängde av det och gick till datan. Jag har nog inte riktigt tålamodet längre. Haha.

Ikväll är det Mosqutio på Holiday men det verkar inte vara någon som är sugen på att gå ut förutom jag så jag ska fösöka peppa Nanny. Fast det är mest omöjligt.
NU - kom lilla syster och sa " jag har inget att göra" och sitter och tittar på mig så nu ska jag vidare till storasyster duties!
PUSS

Jag har försökt lägga in x antal bilder på mig och sis men den här jävla skiten funkar ju inte. Så ni får en fet bild på Olsen i stället. Insperation åt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0