Trade your sin, peel your skin. It's over by midnight.

Hej

Hur många gånger skrev inte jag liksom på de förrförra inlägget? Haha. Jag läste det nu. Jag tror jag använder liksom när jag pratar så mycket så det tillslut hamnade i skrivningen med..

Today var jag och åt lunch med Limpan och sen gick vi och skulle hitta nya skidkläder och det gjorde vi! Jävlar vad dyrt det är. Men mina täckbrallor är svarta Burton och jackan är vinröd med typ brunbecht på(Burton), dock killmodell så den var lite stor men det får va. Annars blir det en blåturkos Nikita jacka. Det påminner mig om att jag måste Prata med Carro om brädan! För jag ska börja åka bräda igen :)

Nu ska jag beställa mat från Broken och åka och hämta den! GOTT. Mamma och Nikki är på Åregården och käkar på den årliga middagen eller vad det är. Jag har inte gått på den på 3 år or so.

Later Gater. Puz.


Carro och emma. Saknar errrrrr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0