She killed it with kisses and from it she fled

TJA

Vad är det för dag idag? Måndag va? Då betyder det att halloween festen var i Lördags på CC. Det var kul! Min bror, Evelina jag och Niklas var hemma hos mig och tog en liten lugn egen förfest. Eller lugn och lugn. Haha jag var en katt eftersom jag inte hade något att vara så. Då gjorde jag ett par öron och målade mig i ansiktet. Jonathan var Elivs och Niklas en Ninja. klockan tio kom Linn  till mig också, som precis hade slutat jobba. Runt elva drog vi till CC och drack och dansade tills klockan 2 då vi åkte hem! ALLA man känner var där så det var ju kul att träffa alla efter sommaren osv.
På söndagen lökade jag bara och idag har jag fikat med Amanda som precis kommit hem från London där hon var i några månader och levde london-liv. Men nu är hon tillbaka och ska jobba på Bygget i vinter! Sjukt kul. Själv gilder jag runt några veckor till innan jag tar tar i lifet. Halloween bilder i morgon!

Nu ska jag ta något att äta sen vet jag inte. Ringa Nanny hon är MIA. I kväll blir det väl hänga fett med Amanda och Limpan. Jag är så glad att Amanda är hemma igen!!  Har saknat henne mycket mer än vad jag trodde hehe ;)



Bilderna är i från när bästa Emma kom och hälsade på mig i lilla Trysil i sommras. Vi vandrade, drack vin och härjade fritt i byn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0