Of the dozen chipmunks in the backyard

Hola.

I onsdags var vi ute och parta hela kvällen eller 3 timmar för att vara exakt och jag måste säga att alla var ganska fulla! haha. Men det var sjukt kul. I går lökade och Limpan bara och idag jobbade jag Frulle. Likaså i morgon. Usch. Men pengarna är behövda. Jag skulle vilja ha ett kul jobb, som i butik med massa kläder! Ja tack.

I morgon är det den årliga Halloween festen här i Åre och det ska bli kul förutom att jag inte har någonting att vara.. så det slowar ju ner peppningen ganska rejält. Mina skor kom inte idag så de kommer väl på måndag eller något. Förra året var jag vamypr haha en ful sådan och så hade jag inga vamp tänder så jag gick runt med sådana godis vampyr tänder. Så klart så åt jag upp dem efter att jag hade haft den inne i hela en minut. Men gott var det! :)
Jag tror jag avslutar med en Bild från Malaysia, för när jag äntligen tog med kameran ut tog jag 0 foton.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0