If It Were Right In Front Of Me, Would I Know?

 

Idag fyller Björn år! GRATTIS!! :)

Jag blev väckt halv 8. Väldigt tidigt. Om filmen nedanför så älskar jag sånna filmer som den. Den är ju lite som Into The Wild och den är suberbra.
Igår var jag och mamma i Östersund och lalla runt. Jag köpte en maffiabok till Björn och två tröjor och ett par örhängen till mig själv.
Det är ganska varmt här i dag så jag ska nog ta och göra någonting ute. Det är bara -9 gradz. Har nog tittat mina skidkläder nu! Inget som jag beskrev på förra skidklädes inlägget, Hahah. Och jag har pratar med Barro om brädan. 

nee nu måste jag leka med lilla syster för hon sitter här med min hund och tjatar att hon vill spela Labyrint. Ett gammalt spel jag själv älskade när jag var liten.

Puzzhejz.



Ps. kolla hur jävla snygg Miranda Kerr är när hon är pregnantéé! Shaite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0