I Am Not A Robot

Whutup?

Vaknade shitt sent och det betyder att jag sov brutalt månfa timmar. Inte bra. Nu har jag kollat igenom lite saker jag ska beställa och ska strax ringa Åre saxen för jag kommer inte ihåg min tid i morgon. Jag måste klippa mig och jag är fett arg för det. Har äntligen börjat fått lite längre hår igen och så måste jag klippa av det.. Sen ska jag banne mig klippa mig en gång i månaden! så jag kan få mitt as långa hår någon gång! jeez. Det blåser massor ute och är -7 grader så jag är inte så pepp på att gå ut precis. Ska väl ringa Limpan :)
HADE! PUZ.


På Skybar, Bali. Jag och Linn drygade oss med alla som satt och grovhånglade.HAh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0