Honey, take a run down to the beach

Som sagt. Nu har det varit ett tag sen jag skrev men jag gav upp när vi var utomlands och så har jag inte  haft någon kamera sladd så jag har inte tyckt det har varit någon idé.

Just nu är jag hemma i Åre och jobbar lite extra medan jag funderar på vad jag vill göra. Om jag ska stanna i Åre en säsong till eller om jag ska åka till Norge. För mitt mål är endast att tjäna pengar och att tjäna pengar i Åre är ganska svårt. Och jag har ju varit i Åre i 12 år så varför ska jag stanna?

Nästa år ska jag resa runt till Nya Zeeland, hongkong, tokyo, kambodja, Fijii öarna m.m. och så klart tillbaka en sväng till Bali(!) och sedan stanna i Australien och jobba och bo först ett år sen får vi se.  Det är det enda jag kan tänka på! Är jämt ute och kollar lägenheter osv. Det är min dröm. Jag har till och med fått Linn hakad på detta så det enda hon vill också just nu är att åka till Aussie!

Dom senaste veckorna hemma har varit upp och ner. Ångest, panik för pengarna sedan äsch jag chillar lite till. Och det kändes som positiviteten sögs ur mig. Men nu de senaste dagarna har det kännts bättre och jag börjar komma igång efter min 2 månaders ledighet. Hehe.
En annan dag skriver jag om Tioman som vi åkte till efter Pangkor och sedan Bali resan som var helt och hållet annourlunda till Malaysia. ;) Men när vi kom hem från resan var vi i Stockholm i en vecka innan vi åkte hem också!


På Bali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0