Fake friends write the wrong answers on the mirror for me

Hej!

Som sagt jag var i östersund idag och kollade snabbt i ca 2 timmar. Hittade INGENTING. Så sjukt fula saker. Men jag köpte en halsduk, 2 par vantar och två par örhängen typ. Min lilla sis fick en ny hamster eftersom den dog för ett litet tag sen, om jag inte skrev det på förra inlägget.

Nu har jag precis fixat mig och ska ta och dricka vin med Limpan, bror och evelina sedan blir det utgång på Frozen Mosquito runt tolv kanske. Mitt lockiga hår går bara ut hela tiden även fast jag har en hel hårsprays flaska i håret.. så det får bli som det blir!

Nu ropar de på mig så jag ska väl gå ner med vinet och glasen. Vitt vin till alla! :)


Bild från Sthlm någon vecka sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0