But luckily I, I got a mind to know, On my way back home

Tja människor!

Jag har seriöst inte gjort så mycket idag heller. Som sagt chill dagarna är inte över än för mig. Men snart så! Jag kollade lite jobb alternativ idag men är inte så sugen på dem. I januari kan jag få panik har jag räknat ut om jag ska chilla tills dess. Men det tror jag fan inte.
Och varför blir det alltid så att när vissa folk kommer tillbaka/hälsar på så droppar sina andra vänner allt för dem? Sjukt jävla less på det. Men det är ju there lost.

Nu ska jag spela Super Mario Galaxy 2 med lilla syrran!
CIAO! :)


Vi skulle till en strand på Bali, hamnade i en kohage med moppen. Lyckligtvis så hittade vi också en väg ner till stranden från kohagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0