And everytime you think you know just what you're doin', That's when your troubles exceed

Men ååh gissa vad fan som hände när jag äntligen skulle beställa skidkläderna!? Nää men då tar ju brallorna precis slut när jag håller på att beställa.. Jag var tvungen att betala en Nelly räkning innan jag kunde beställa och då den halvtimmen tog de slut! Jag lackaaar, nu måste jag hitta ny skit. As jobbigt.

Annars så har det mest varit fik-maraton här hemma. BJ fyller ju år. Så var linn här ett tag med. Nu lyssnar jag på Guns N' Roses Live album mellan 87-93. Förjävlabra. Jag önskar dock att jag kunde sett dem när det var de originella medlemmarna! Steven Adler hoppade av först, eller fick sparken. Då hade de spelat in 2 album tror jag. Men jag tycker om de första fyra. eller två och en "dubbel skiva".
Nu kommer nästa fika gäng.. Orkar inte mer så det får bara bli kaffe.
Fan vad ledsen jag blev för brallorna alltså.. Sämst..

Aja, Putzz


1988 tror jag detta är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0