Waging wars to shape the poet and the beat

Sjuk. Det suger. När jag vaknade i morse kunde jag inte röra en cell i kroppen. Aldrig varit så här matt alltså! Men börjar känna mig bättre nu så det blir väl tillbaka till verkligheten imorgon. Och börja plugga på riktigt.. Skolan är på mig som fän.
Emma skulle komma och hälsa på sen. Det blir kul. Blabla. Har inget att skriva. Ska kanske bada ta på mig riktiga kläder och börja plugga. Måste skicka en massa mail och ringa massa folk också. Hjälp någon? Ni kan  få 25kr/h. På riktigt haha. Fett värt.
Jag längtar så in åt helvede efter våren nu men har panik för sommaren. Jag har så mycket jag vill göra så det är helt sjukt!
Nanny, Jag och Linn - Tyskland
http://www.youtube.com/watch?v=ugpjfYA1hZ4 - I lurarna just nu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0