16:19

Hittade denna på min kompis Eves Blögg (www.livingontheedgee.blogg.se) lite kul. Kanske?

Dagens humör:Lunch

Dagens mående: Trott och sover god natt

Dagens borde: Moket! Plugga iallafall.

Dagens frisyr: rakt nedsläppt just nu med höglurar på

Dagens smink: nada, Au Natural?

Dagens klädsel: Gråa jeans stor monkitröja. Bäst

Dagens planer: Hämta mina saker hos CarroHugo och försöka tvinga henne se Twilight för jag tycker om den.

Dagens materiella: Va?

Dagens fundering: Hur jag blev så fattig helt plötsligt

Dagens beroende: Potatismos

Dagens tråkigaste: Sista lediga dagen

Dagens längtan: Längtar efter Linn och Lords Of Dogtown

Dagens superlängtan: Äppeljuice och lite marabou. Vanlig. 

Dagens tidning: Min Häst. Den låg närmast på matbordet.

Dagens låt: Andrea Lundqvists Låtar http://www.myspace.com/andrealundkvist

Nu ska jag fortsätta titta på när ett gäng är i Puerto Rico och ridear Longboard. Man blir ju inte lite sugen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0