Tell them I've been cooking coconut skins, And we've been hanging out

No need to know
What you're doing or looking for:
But if anyone should ask?
Tell them I've been cooking coconut skins
And we've been hanging out!
Tell them God just dropped by to forgive our sins
And relieve us our doubt.


Hej.
Det blev en 100% utgång igår till Bygget. Riktig kul förfest hos duvedskillsen med 456 olika ölspel. Perfekt. Till och med Emma var med. Där blev det spår, haha. Det ryktas om lite gos igår efter krogen? Men vad vet jag ;)
Kul var det på Bygget! Inte så mycket idag kanske hehe. Alcool alltså
Jag drog ut i backen tidigt as trött men det var kul. Jag railade fakitskt idag. Höhö. Det går framåt. Sen skulle jag dra hem och jag åker en liten skogväg sen över en äng sen är jag praktiskt taget hemma men jag ramlade i skogen och där låg jag med skidorna 76km i från mig och dog ett bra tag. Kanske en halv timme. Minst. Musik hade jag dock och en cigg. Helt ok.

Nu ska jag lägga mig på min lilla röda soffa och lyssna på mer musiiic och resta sen ska jag hämta min mobil in Duved som jag glömde på förferren och sen till Carrobarro. Later Guapas. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0