SOLGRILLKORVÖLBRÄCKEBÄSTAGÄNGET

Idag åh idag.. Sjuukt nice. Vi drog ett gäng och köpte engångs grillar korv med bröd och allt satte oss upp vid railsen vid bräcke och grilla i solen! ASNICE. Jag har en sån as skön känsla i kroppen. VÅRVÅRVÅR. Nu har jag och Carro dragit hem och kollar på Lords Of Dogtown igen.  Mmm. Jay. Dricker nyponsoppa och chillar. Jag har fan seriöst inte skrattat så här mycket på länge. Äntligen några med samma humor som mig och Linn! Linn och Anden hade parningsperiod också, till det så körde Hannes Crockodilesnubben Steve eller vad han heter. Haha.

Igår blev det Bygget men alla drog för de var tvungna att köa så jag gick in ensam och lalla ett tag. träffade lite kompisar sen gick jag upp på Carlsberg High Five och lyssnade på Rebecca&Fiona, Så jäävla bra DJar. Dom är bäst! Drack öl dansade hade sjukt skojj. Idag är det Neonfest på Dippan men jag känner inte riktigt för Dippan ikväll igen. Var där i fredags. We'll see. Carro bestämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0