No inteerneet

Hola Guapas!
Har inte haft ett bra internet men nu så! Har mesta dels varit ute och festat i veckan. Schteeek veckan faktiskt. Lite ovanligt för att vara mig men nu har jag också lov så då passar jag ju på!
Idag har jag jobbat med Pelin, det var ganska trevligt eftersom jag aldrig får se henne längre. Men ikväll ska vi I alla fall föra tillsammans och jag tjingar henne för ikväll. Hehe. Jag har också uppgraderat min mobil så nu har jag i alla fall film och en bättre kamera på denna. Inte bäst. Men okej :) Jag har ju bestämt mig för att filma folket ikväll, hoppas jag kommer ihåg den senare.
After worket träffade jag Dajjan och Ling-Ling på byn. Vi skulle ta en öl på Dalhboms med solen skinande i våra ansikten. Slutade med att Linn och Dajjs tog varsin kaffe och jag ingenting för tydligen hade jag spenderat allt på Bygget i tisdags. Kanske "brat-andan" tog med mig..
Ska duscha, äta och fixa mig nu. Hörs sen! PUSSPUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0