I've Got Ice In My Veins

HEJ.
Jag har festat och umgåtts med Kompisar och åkt skidor så jag har inte varit inne på internetas. Denna vecka måste ha varit den roligaste veckan på länge. Inte för att det är schteekvecka utan för att Dajjan har varit här och Jockii och alla. Sjukt kul. Nu är det slut. Börjar jobba i morgon klockan nio sen har jag nästa lov vecka 18.. Jag tror jag går i idé en månad sen ska jag festa som jag gjorde förra året. HoHOO. Det kommer ni aldrig klara av.
Vi har varit på Bygget, Werséns, Dippan, Nova i veckan. Vi var på Back någonting Babies i torsdags iallafall. Inte min musik kanske men kul var det! Mitt och Linns mission eftersom vi alltid åker hem efter krogen i stället för efterfest var att vi skulle gå på efterfest hela veckan. Mission completed!
Nu är jag Dunzo och ska leka med Linn sen. Hejsvej
Bra låt.
http://www.youtube.com/watch?v=diJnAxR3r9Y&feature=fvst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0