F to the fukkin uck

Jag har inget jefla internet. Eller jo men virus som in åt helvede!!
De senaste dagarna har jag mest hängt med Hannes, Stellan och Lundberg-Nyberg för att Stelliboy drog hem igår sen bort ännu längre. Synd. Så igår var lite deppigt men vad kan jag göra åt saken. Nadosh.

Hmm. Åh i Söndags var skit kul! Jag jobbade några timmar, typ 3. Sen åkte jag lite skidor och åkte seda till Platåkåtan och åt massa mat med Emma. GOOTTT. Vi skulle egentligen ett gäng på Timmerstugans After Ski men alla bangade förutom jag och Emma. Där missade ni något! fyfyfy.. As kul där träffade jätte många man kände. Eller jag kan lätt säga att halva Åre var där om inte hela? Där Dracks det öl för min del och cider för emmas. Shots, mestadels fish. Tror jag? Sen sprutade en massa en massa champange som alla tyckte var jätte kul förutom jag som stod vid en bit bort från den och fick allt rakt i ögonen. I went blind for a few seconds. AJ. Hem-byter om- vinglas-Broken men Ladangänget m.fl. Mys.- häng med AmandaÖ-Nova-Öl-Dippan-Tequila-hihihi...-stängning 02.00- Blablabla- hem- dö i sängen.
Men det ryktas om lite parning i helgen. Ellerrrr? haha.

Nu ska jag duscha för jag ska ut och äta sushi vid 21.00 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0