Dagens


Dagens humör: Som en berg och dalbana. GLAD, fundersam och lite deppig
Dagens mående: Trött som fan. Ändå är jag uppe
Dagens borde: Jag borde ha skickat sms, pluggat och tränat
Dagens frisyr: stora lockar efter i gårs frilla. Ganska fint faktiskt
Dagens smink: brunpowpow och mascaara
Dagens klädsel: Gråa jeans svart tröja typ och en vit knokk klocka. Uppvikt 1420 mössa.
Dagens planer: Duscha. SOVA i nya lakan och mitt älskade duntäcke
Dagens materiella: Va?
Dagens fundering:  Vad problemet är?
Dagens beroende: Carro
Dagens tråkigaste: Tröttfanheten
Dagens längtan: Fortfarande Lords Of Dogtown men nu också I Love You Man! Hehe as bra
Dagens superlängtan: Min mobil
Dagens tidning: Transition
Dagens låt: Bon Iver - Skinny Love och Kings of leon!!

Nu -- dusch. HEJDÅ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0