BYGGET?

Idag fick jag jobba som vakt på fjällgården också och ha en vit mintu jacka som jag har velat ha på mig sen jag började där. Äntligen. Annars har min dag varit händelselös. Jobba reception. after ski . vakt. fast mina kompisar kom och sa hej! det var kul. Dock drog hela buten ganska snabbt när de insåg att pojk19 inte kunde få gratis bärs på sitt armband. Hehe. Det var bara gratis inträde på Bygget ikvälll som jag inte vet om jag ska gå på eller inte.. 1. jag vill men jag känner inte suget. 2. Skönt att vara fresh på jobbet 3.Även fast man inte behöver. Städ. 4. Jag trodde det var bröllopsfotografen på schemat idag 5. Jag vet ingenting haha. Vi får se vart de nuvarande 30min bär mig. Jag behöver ju bara sminka mig. Det blir ju alltid spår på Bygget är jag rädd för. Hehe. Emma? ;)

Ska lägga mig på min röda soffa lyssna musik och tänka efter! Laterooos Chinoos!

mitt internet dampar så ingen bild. Den har mer virus än

Kommentarer
Postat av: E

det som händer på byggetkvällar. stannar på byggetkvällar!

2010-03-21 @ 13:22:41
Postat av: E

det som händer på byggetkvällar, stannar på byggetkvällar!

2010-03-21 @ 13:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0