Your Time To Shine

Tjäna.
Helgen var intressant. I fredags så gick jag till Helena och spontant tog med lite öl. Slutade med att jag blev drit full och gick från Helena runt 06.00 på morgonen. Jag gick dock kanske 20 meter utanför huset sen ringde jag taxi resten av vägen. Haha. På lördagen valde vi att gå på Böes i stället. Jag var inte lika pepp så jag lånade en cykel jag hitta och cykla hem runt 2 snåret. Sen cyklade jag tilbaka den idag. Hehe..
Jag hade kameran laddad men det blev ett ända foto. På helena.
Jag som hade mina nya korsörhängen och shit på mig. Som jag förövrigt älskar! De är så fina.
Jag älskar kors och jag älskar fjädrar.


Vampire Inspo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0