You Got The Love

Tjenis Penis!

Nu var det ett tag sen såg jag. Vad har jag gjort? Hmm.. Jag har varit ute i helgen. I fredags tog jag och Stina bara en afterwork så det var mysigt. Satt på Bøes och drack några Pils sen gick hem. Skrajj som fan. Innan tyckte jag det var as skønt att gå hem sjælv på kvællen/natten, men nu ær jag bara rædd. Plus att jag kommer hem till en mørk villa helt ensam. Med typ 78 rum.

I lørdags var jag super pepp och det var førfest hos helena. Mycket bra och høg musik spelades och sen drog vi till Bøes och dær hade jag jætte kul. Sen var de natta mat på Sam's som Max i Åre. Alla trængdes i kassan och var vilda. Sen var det Naschpiel før hela slanten hos massa kajakare. Haha.

Idag var det jobb och nu sitter jag hos Helena och myser lite. Ska gå hem och se om mitt internet funkar snart. Om en timme eller så. Jag var just precis, før några sekunder sen inne på Kenzas blogg och såg de snyggaste bootsen på længe! Mina gick ju sønder i Våras och då dog jag. Men nu klickade jag hem dem så de ær miina! fina va? Jippi.
NU: Lite mer facebook och cigg sen a walk home.
Pussar!

 

http://www.youtube.com/watch?v=PQZhN65vq9E

Lyssna! I Love It.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0