The scent of a lemon, drips from your eyes

Do you dream that the world will know your name,
So tell me your name



Jag var ledig i dag men råkade vakna klockan tre eftersom jag satt uppe tills halv 7 på morgonen? Jävla kaffe. Så idag har jag bara varit ner på byn en sväng och hängt hos Helena. Lyssnat på Angels on the moon och tittat på True Blood. Idag är det bara sex dagar tills nästa avsnitt. Eric, mmm..
I går när jag var här hos Helena så kollade jag på säsongs avslutningen av Cougar Town som jag hade missat. Jules är så jävla skön, jag vill bli som hon när jag blir så stor. Det skulle vara ett kul liv.

Hade en lite halft dålig dag idag, saknade alla igen. Jag vill ju bara mysa med alla på dagarna i solen och festa i trädgårdar och i parker på nätterna. Dygna, bada näck mitt i natten och sådant. Jag måste hela tiden tänka pengar pengar för att ibland inte looosa my mind.

Sommaren 2009


Puss, nu ska jag gå hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0