I'm living on a cigarette with wine

Hejehj.
I morse åkte fammen hemåt Åre och jag fortsatte jobba kvar här. När de varit  här har vi gjort diverse saker som tittat på djur och spelat minigolf på en bana som inte blivit underhållen på mer än två år i alla fall. Känns lite tomt nu.
Innan jobbet i dag hann jag med att tvätta och damsuga den övre våningen. Jag kan gott säga att det låg 100 döda flugor på golvet, och jag har levt där? Haha. Ja.
Jag önskar jag vann på Lotto så jag kunde resa och säsonga där jag ville och sånt. Men neeeej nu måste jag ju jobba ihop pengarna och inte träffa kompisarna. Det tar sån tid att jobba. Och jag tycker inte om att jobba för jag har inte hittat något jag tycker om att jobba med.
NU: Guns N Roses och internetshopping!
Pussas.
'Cause we both know money burns
Honey don't stop tryin'
An you'll get what you deserve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0