I Will Surrender Tonight, But I Wont Give In. I Know What I Want.

Hoffmaestro igår, jätte bra och sjukt kul! Liten bergodalbana blev det men det slutade bra. Jag lämnade en vänskap som var meningslös för att jag inte orkade kämpa att försöka vara en bra kompis när man inte får någonting tillbaka. Synd! Det öppnade en ny lucka för mig men den är hemlig och ingen vet om någonting. Men men jag är glad ändå :)
Igår var det bara jag Linn, Anna och Emma hos hemma och hade en mysig lugn förfest. Jag och Linn skulle på inflyttningsfest men kände inte för den sortens fest. Men vi gick självklart dit och tittade in -- Sjukt mycket folk kan man gott säga. Tidigare än vanligt bar det av till Bygget, halv elva! In med oss där och beställer tre Love Gun drinkar som vi tyckte lät goda efter att ha tränat in 107 drinkar. Det var den också! Vi skulle ju fortsätta köpa drinkar men det blev TEQUILLLLA SHOTS för hela slanten. Gott. Emma var fukkin on fire.
Där inne lyssnade vi på Hoff, blev kastade som vantar i publiken, hade allvarliga samtal, försökte springa ifrån Stalkers, tog luft från allt svett, drack shots och drinkar och självklart dansade vi ASSET av oss. En riktigt go kväll. Nu blir det söndags dippan dippan yeah yeah som vi får peppa till. Jag har ju loooov.
Bilder kommer snart, promise
Älskar denna låt, lyssna! Sufjan Stevens:
http://www.youtube.com/watch?v=CVZcAzXWciQ
Ska ringa Broken nu, är mycket hungrig.
Puss och Kram Matililla som Elin kallar mi. En kyss till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0