18:55

Igår var en trevlig,lugn,tom utgång! Men kul tyckte jag att det var. Vi gick till Hultan och föra lite lätt efter att jag och Jonathan och familj hade varit på after ski på Fjällgården och druckit bärs! det var jätte kul. Jag älskar after skis. Idag är några på det men jag gick hem och vilade.
DAJJS är ju här och vi ska på söndags dippan dippan yeah yeah!! Kanske inte mega pepp som jag varit hela veckan med lite dåå. Jag har min blandning på sprit för systemet hanns inte med i lördags.. Men det gör ingenting ju för sen har vi Nova som har 30kr ölen. Perfekt.

Min kompis Andrea sjunger fint som fan så gå in och lyssna på hennes sjukt sköna låtar!
http://www.myspace.com/andrealundkvist

Nu ska jag locka håret  och sen dra in mot bynen, ha så kul i söndagskväll.
LOVEII Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0