We'd ride out of this valley down to where the fields were green

Vilken julkänsla jag hade i kroppen när jag vakna idag. As nice.
Amanda och Hannes har nu kommit upp så jag ska väl käka lunch med dem. Jag tror de ska ut i backen och jag måste fixa liftkort innan jag kan dra ut.

Nu så här på morgonkvisten efter att Hannes ringde och väckte mig så jag har gjort en lista på goda och nyttiga frullar/luncher eller för mig blir det mer brunch eftersom jag alltid äter vid 11-12 tiden.
Plus att jag ska göra egen Granola nu! Fast jag behöver yoghurt. Hm.m..

Ute är det idag -7 och snöar. Inne är det idag julmusik och ett ensamt hus med hunden. Ikväll är det Bygget!
Puz


Vin kväll med Eve och Limpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0