JULKUL!

God Jul Alla!

Min lillasyster kom och väkte mig tjugo i sju i morse, efter att jag somnat runt två halv tre inatt, och skulle öppna julklappen hon fått i strumpan! Sen öppnade hon min.  Jag försökte somna om det gick sådär men klev då upp runt 8 halv 9. Gröt och julmusik sen åkte vi för att se på tomten som kommer till varje by. vi åkte dock till Duved men det var så kallt så jag och morfar åkte runt i bilen i stället. Nu ska vi sätta på oss julkläderna och dricka glögg! Bilder kommer såklart upp någon gång. Notera någon gång.

Puss och Kram. Jag hoppas alla har en underbar jul och äter er tjocka på julmat för det ska jag göra!


Detta är en av mina favorit jullåtar. Sjukt fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0