I Close My Eyes And Wait, For The Eco.

Zup?

Nu ska vi se, jag uppdaterade för fyra dagar sedan. I onsdags var vi på mosquito som sagt. Jätte kul och massa goda drinkar faktiskt! Sen på torsdagen var det allmän bakisdag. De andra dagarna brukar jag inte dega en hel dag men i torsdags gjorde jag och Limpan det.
Fredagen var vi ute igen och mingla. Först lite vin sen träffade vi AmandaÖ och lite friends och gick till Dallan där vi träffade massor med folk som jag inte träffat på jätte länge! :) As kul. Lördag lördag lördag, då chilla jag bara peppa in för söndagen då det var premiär öppning av Söndags Dippan! Jag tror att jag hade lite för stora förväntningar. I början var det as fett. Bara garvade hela tiden men efter ett tag var det inte så fett längre alltså. Promo spelade också. Ye Ye..

Jag var tvugen att skicka tillbaka mina nya täckbrallor AS SNYGGA by the way för de satt inte som jag ville. En bild ska fan upp :)  Och snart kommer nyckeln så jag kan hämta min bräda hos Barro! Nu ska det läras. Fast jag väntar nog tills Bräcke öppnar. Hoppas det blir fett.


I morgon kommer Amanda och Hannes! Sjukt kul alltså. Nu ska jag ringa some phonecalls. LOVE the song. (2:48)
PUZ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0