Going Anywhere

var jag så nära på att skriva att jag inte pallade att blogga mer, men sen så sket jag i det. För nu vill jag det igen.  Även fast jag suger på att uppdatera. MEN det är bara bara för att jag inte har någon egen fungerade just nu. Eller det ända jag kan göra på den är spela på Spotify.

Annars så. I söndags kom Dajjan och det var så himla kul att träffa henne igen! Hon har varit och jobbat och festat i Pariiiis hela hösten och det va lika underbart som det låter tydligen :) Emma är här också och vi gick ut på Söndags Dippan vilket var hur kul som helst, slår alla andra dagar vi har varit ute -- nästan.
Igår åt jag och Dajjan tacos hemma hos henne och bara mös, vilket var jätte trevligt och idag ska jag äta middag med Limpan och Linda, hennes syster, som kom upp idag! Kanske ta en sväng ut också. Vem vet?

Jag läste på en bekants blogg som är i L.A och så hade hon gått på IKEA och ätit köttbullar och druckit julmust. Det vill jag med göra! Det är roligt att hon kan enklare gå på IKEA än jag. Jag älskar verkligen IKEA.

Nu ska jag dricka upp mitt glas vin och snart ta en cab in på Bynen.

CIAO!


kan man någonsing sluta älska denna bild? Inte jag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0