DJ, ease my mind!

ZUP?

Jaha det var ett tag sen men jag har varit så upptagen med att göra mest ingenting så det är därför. Men jag kan beskriva senaste veckan i några ord:

- Personalfest
- Kryckor
- Film
- Film
- Fått jobb
- Utgång (rolig en! I onsdags)
- Mer ont i foten
- fått ett par nya skor 15cm höga. Ganska galna och onda, får se om de sparas.
- lagt in nya bilder
- kollat på Nikita

Så där ja. Vi ska dricka öl ikväll med! Så, DJ, ease my mind!
måste passa på nu innan jag börjar jobba den 25e då kommer det inte bli utgång på länge pga. jobb tider mellan jag vet inte 18.00 - 03.00 ca.

Nu ska jag gå ner och klä på mig sminka mig och sen knäcka en pils.
Puss och snart kommer Emma, jag längtar efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0