Walked to a town that all of us burn

God kväll damer och herrar.
Vad har jag gjort sen jag skrev senast? Det vanliga. Jobbat.
I  helgen har jag jobbat två dubbla jobb och baren var definitivt det roligaste. I går var jätte kul. Massor med folk och flitigt med dricks. jippi för mig.
Men idag är jag ofattbart trött och jag kämpar just nu för att hålla ögonen öppna. Men i kväll är det den enda timmen som jag måste kolla på TV på hela veckan och det börjar 22.00 så jag måste hålla mig vaken ändå!
Om exakt sju dagar sätter jag mig i bilen och åker hem till Åre. Så himla skönt det ska bli. Innan kändes det bara att jag ville åka hem men nu är jag lite ledsen i ögat att jag ska åka och lämna alla, speciellt om jag inte kommer tillbaka. Vi får se.  Det betyder att jag måste städa också för chefen av huset kommer hem och ska bo sista veckan.. Blee. Men jag är förmodligen ledig i morgon så då ska jag göra sådana roliga vuxen saker som städa, tvätta, banken. skattemojset osv. Jag tror jag går upp i ålder här. Haha.
Nu ska jag svara på lite mail. Tråkigt. Men musiken är på! Just nu spelas: Florence + The Machine - Bird Song sen Iron & Wine - Boy With A Coin.
Pussar
hha ful bild från midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0