There's Nothing In This World Worth Having If It Means I Have To Give Up My Dreams

God Dagens!

Jag sitter på jobbet på Internet för mitt internet hemma har funkar 4-5 dagar på tre månader. Givande.
Igår hade vi Personal kväll. Hur kul och mysigt som helst. Det började med att vi åkte till Vildmarks kompaniet och fick våtdräkter osv sen åkte vi till ävlen som vi skulle åka i. Vi valde att åka ducky det är some en uppblåsbar kanotkajak, haha. Alltså tjockare än en gummibåt som jag trodde det skulle vara, haha. Men i alla fall när guiden berättade om alla saftey shit så blev jag och Helena as skrajja och bytte många undrande blickar. Sen skulle vi ner i vattnet och känna båten och hur man styrde osv. Det slutade med att guiden sa till Helena att jag kanske skulle styra? Jag bara va. Sen skulle vi flippa båten och komma upp igen vilket resulterade i att jag och Helena garvade så mycket att vi inte kom upp fören en kvart senare och jag fick dra upp henne i hennes flytväst. haha. Nu skulle vi då ut i det strömmiga vattnet vilket gick bra och fy fan vad kul det är i stryken som är de liksom forsiga, ja. Och som vi skrattade när min chef och Linn-Anette ramlade i men det var bara att vänta i si så där en halv timme till andra stryket där jag och helena välte ganska hårt. Och det var en JÄTTE viktig sak som vi skulle komma ihåg, SLÄPP INTE PADDELN. Vad är itne det första jag gör? Släpper paddeln förstås. Den dyraste av alla dessutom. Haha. Jag kom ikapp båten utan paddel och flöt runt medan helena fick hjälp in till kanten. Oj haha ja det var kul. Efter ävlen så åkte vi och drack champange, rose och öl, badade bad tunna, grillade osv. Huuur mysigt som helst. Tack för en underbar evening!

Nu är det bara fre,lör sen åker jag heeeeem!! WOHO.

Min överskrift är min kompis låt hon själv har skrivit och som gått på radion här i Norge, kul va?
Snart kommer det komma lite bilder från igår :)

PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0