The desk where you sit inside of a frame made of wood

Hej

Idag har jag jobbat, det var sjukt lugnt så det blev massa kaffe. Efter jobbet lade jag mig i den ursköna massagestolen vi har på jobbet. En sån stor som läser av end kropp. Wonderful. Sen när jag hem tilll Helena så satt Miss utanför och väntade! Men han åt inte så mycket eller så la jag upp påtok för mycket mat till honom. Jag ville att han skulle vara inne och gosa lite men det ville han inte så jag släppte ut honom igen. Sen har jag suttit i grupp samtal på Skype resten av kvällen med först Bror, Dajjan och Oscar men sen gick Dajjan och så kom Noa och Niklas med. Det var kul! Skönt att prata med fler kompisar som man inte hört på  länge. Saknar alla! Alla borde komma och ha fest i mitt hus. Haha. Så kan vi nattbada i älven. På tal om älven så ska vi på personalfest på söndag!
Då ska vi ut på älven på dagen. Men först ska jag ta mig igenom två killer pass. Fredag och lördag 17h x2. Tänker mest bara Cash mööntey!
Men nu ska jag röka lite och se om mitt näsblod slutat för jag började blöda näsblod helt plötsligt innan. För första gången på flera år? Konstigt. Pussåpussa!

The desk where you sit inside of a
frame made of wood
I keep those chopsticks you had from when
you taught abroad in Japan

I love it all so much
I call
I want you back

I did not know you as well
as my father knew you
every question you took the
time to sit and look it up in the
encyclopedia

I love it all so much
I call I want you back

It sounds like we
would of had a great deal to say
to each other
I bet when I leave
my body for the sky the wait will
be worth it

Local Natives

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0