Get My Mama A House

Faaaaan. Jag har fått helt fel skatteskit så nu kommer det ta ännu fler veckor för mig att få mina löner.. Jag lackar! och som toppen på allt så funkar inte Junkyard.se här bara .no. Sug. Det är inte som att jag vill betala norska pengar när det ska skickas till Sverige liksom. Gaaah.
MEN nu är emma när om typ en halv timme och de ser jag fram emot. Det är varmt och fint väder, jag har äntligen fått klä på mig mina vanliga kläder och lockat håret för första gången på ett bra tag. Men min brillor och bästa fjäder örhängen är MIA.
Jag har ett jobbigt beslut att ta. Antingen så kommer jag tillbaka till Trysil i vinter och tjänar fett med cash, har toppen erbjudande på boende. Plus att jag får åka skidor och bräda. Eller så åker jag till Thailand i 6 månader och jobbar. Det betyder inte lika mycket cash men en hejdundrande upplevelse och väldigt roliga semestrar när jag är ledig. Jag vet inte vad jag ska göra och I'm going nutzo!! Det går upp och ner hela tiden. Inte träffa kompisarna på 6 månader liksom? Eller familjen. Hemsk tanke men värme, tropisk miljö och underbart land GOD MAAAT!! Jag älskälskälskar thailändsk mat, speciellt i Thailand. YUM.
NU: ska jag ta en kopp kaffe och cigg utanför jobbet och vänta på att en volvo kör förbi med en vacker tjej i!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0