Do you believe that there is treasures in the ocean

Halla!
Jag har ingenting alls vettigt att skriva. Jag har tappat mitt ena korsörhänge.. Jag dör. det andra ligger hemma och bara påminner mig varenda jävla dag att jag inte ska använda dem på fyllan. Så det är bara att beställa hem nya då. JO! Emma kommer nästa vecka. Hur underbart är inte det? Och i morgon är det exakt en månad tills jag och Linn sätter oss på Flyget till Kuala Lumpar. Lika underbart.
Nu ska jag boka tattoo tid :) Jag har skrivit en egen text jag ska ha på revbenen eller på två andra ställen. Har inte bestämt mig. funtime!! Om exakt en månad får jag träffad ladan gänget! Jipppiiiiiiii.
  1. nu ska jag kila hem
  2. tv
  3. dusch
  4. säng
Pussåpyss
Amanda och en lökig jag hos hannes på hemmafesti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0