Can't Keep No Good Boy Down

Salut!
 
Idag har jag lallat på jobbet off and on. Fått gjort massa ärenden in i det sista. Ja jag hittade mitt skattekort. I hallen på golvet under en påse. Hehe.
Det pirrar i magen, bara tanken på att åka hem. Riktiga butterflies :) Men först ska jag nu hem och kolla på film med Anders. Clash of the Titans tror jag den heter? Och sen ska jag faktiskt börja packa! För i morgon har jag inte tid. Först jobb sen direkt till förhejdåmatildafesten och sedan ska vi parta hela natten med öl, vin champange och diverse. Hoppas jag mår bra bara och inte mår illa efter en öl som jag har gjort på senaste. Pissjobbigt..

jajjemensan. Laterr!

Jag och Moj i Thailand





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0