Can We Have A Moment?

Hej hopp!!
Emma har varit här nu  sex dagar och den var hur kul som helt. Har massor av bilder. HAHA. Men de kommer tyvärr inte upp fören i slutet av Augusti när jag kommer heim! Snart  är det dags att lämna Trysil bakom mig om jag inte ska tillbaka då..  :)
Annars så är det as bra väder här. Varmt och skönt. Sol och inge bad. I morgon är jag ledig.. Inte bra och inte kul. Måste dock städa så det kanske är bra? Jag ska berätta om Emmas och min äventyr någon dag. Har bara inte lust nu. Men vi har flyttat upp springbandet så det ska användas flitigt sista veckorna. hehe..
nu ska jag dock röka och äta min nektarin sen hem och kanske använda det. Hoppas att det är något bra på E! channel. Min nya favorit.
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Merima

fin blogg:)

allt bra:?:D

2010-08-20 @ 00:51:43
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0