Who's The Dude?

Hejhopp

Jag har fortfarande inget internet och jag kan inte blogga från Iphone som jag vill så det funkar inte heller. Jag måste själv gå in på min blogg för att titta när det var senast jag skrev och om vad. Haha. Kommer jag bli rik på min blogg nu? Jag tror det. OJ, det var för 6 dagar sedan. Skyller på internetet.

Hmm vad har jag gjort i 6 dagar? Jobbat. I söndags var vi ute och det var kul! i Tisdags var det Summer Party på Bygget och det var också kul. Jag och Carro och Eve sprang med runt och fixade Who's the dude? bilder. Insidejoke. Annars har jag jobbat och inte kunnat åka i backen. Häromdagen bytte Carro och Eve så Carro åkte skidor och Eve bräda. Såklart börjar det med att Carro som är som bambi på hal is åker i dom svarta hoppen i bräcke. Så jävla kul. Hannes filmade henne när hon hoppar och skriker Fuck You Stellan. Klokkers.

Det var en sjukt fin dag i backen i måndags och så hade jag äntligen med mig kameran men det blev typ 5 bilder bara. :) Ska ladda upp dem, duscha, jobba, PEPPPA sen blir det feeest. LADAN HAR BJUDIT IN HELA ÅRE så det är bara att komma.

Puss Guapas.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0