Walk The Line

HOLA.
Vad har jag gjort de senaste 6 dagarna? Hmm.. Ingenaning. Jobbat. I lördags var det kul iallafall. Först jobbade jag och alla andra gick på JOSS-galan där Blondinbella tydligen var host. Hahaha. Fan att jag missade det det är ganska fail. Jag var så jefla pepp så på jobbet speedade jag runt som en galning och sedan hem fixa mig, lyssna hög musik och drack en BjörneBrygd. Efter det åkte jag till Emil där vi hade förfest för att sedan åka till Bygget. En Sjukt rolig kväll! Sådana kvällar när man är pepp från början till slut är perfade. Sen åkte stello igen som hälsat på. Hejdå!
Söndag jobbade jag sedan tog jag en lång fika med Sara, super mysigt. Catcha upp lite nu nr säsongen lider mot sitt slut. Blä. hähähä.
Idag har jag varit på sjukhuset för jag har varit jätte förkyld fett länge men det var inte så farligt som jag trodde. Sen tittade jag och Linn på Walk The Line som jag beställde för några dagar sedan. Älskar den filmen. Nu har jag också beställt In To The Wild som kommer om någon dag. CDON är farlig för mig. Just det! Jag fick min studenmössa igår. Häärllliiigggttt. Den var fin tycker jag, litelite stor men bättre det än liten.
Imorgon ska jag på fjälltur med 2orna i typ 3 dagar så jag ber till solguden om SOL. Tack.
Igår när jag låg på min röda soffa och lyssnade på hög musik. Som jag alltid gör. Hände det som absolut inte får hända. Basen ramlade ner och cuttade av kabeln mitt i tu. Ett cleant cut. Så nu har jag endast en ipod att lyssna på. Vilket resulterar i att jag får abstinens av hög musik.
Nu ska jag göra sallad till middagen tycker moj.
Seeyoulatero! (just det vi var på bartömning på halta renen i onsdags. KUL)
ingen bild för jag vet inte hur man gör, jag lånar tottos macbook. Så teknisk är jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0