Tatoo

Ggooddaggeennss.

Mår bättre idag, forfarande förkyld men ingen feber tack gode gud. Jag har inte riktigt fått någon uppdatering på hur mina kompisar hade det igår förutom att de hade varit kul! Avis.
Jag ska iallafall jobba klockan 15 idag, känns ganska bra. Men jag behöver en bärbar dator för att kunna plugga och jag hittar ingen jag kan låna. Alla våra datorer har ju virus. Min klarar knappt av detta.

Nu är det snart dags för en ny tatoo tycker jag. har inte bestämt om den ska vara vid armvecket eller om jag ska ha den på utsidan av handleden. förstår ni? We'll see.

Ska föna håret och fixa mig til jobbet nu. Med musik. The Libertines för tillfället. Pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0