SuperMegaDunderTrött

Hallå!
Idag har varit en underbar dag i Storulvån där jag varit och åkt på fjällen. Är ganska brunröd som i sin tur kommer bli endast brun tack och lov. Trött som en påkörd mygga är jag nu och ska läsa lite innan jag somnar vilket är när som helst. Glömde kameran som vanligt och jag berättar om dagen i morgon.
I morgon har jag också nationella.. Men något att se fram emot. Nanny fyller år! BBQ @ Emmas trädgård med alla fina kompisar. Som en liten reunion innan slutet kommer det nog bli. Ser fram emot det mycket och hoppas att det blir bra. Har köpt en fin perre till henne som hon nog kommer bli glad över.
Jag tror jag är seriöst beroende av CDON.com och det är inte kul längre. Men det är kul att få saker på posten igen. Senast jag fick så här mycket kul var väl när jag var med i Pollux i 2an. Idag fick jag hem In To The Wild som Ladan alltid snackar om eller Stellan i alla fall och min bror med ganska mycket för den delen! Han blir nog glad att den är fyndad.
Så. Ett snabbt inlägg innan säng. I kväll ska min lilla inneboende få eget täcke och inte mitt och om mitt ben ligger över hela sängen får hon sova på det för i kväll ska jag fan sova gott :)
God Natt Åre och God Morgon Australien.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0