Strawberry Fields Forever

HEJ
Slutade jobba för en stund sedan. Fick också reda på att Anden drar hem i morgon. Då blev jag mycket ledsen i ögat. Denna sista vecka är alltid piss för mig. Alla drar hem igen eller någon annan somewheeerree. Plus att Ladan har fest i kväll och jag kan inte ens gå för jag börjar halv 8 i morgon.  Fett irriterande.
Jag vill lära mig tattuera. Det skulle vara fett kul. Men det är så mycket jag vill Och sommarplanerna ändras och hej och hå. Nu är vi typ ett helt gäng och det tror jag inte jag vill med på faktiskt. Jag får ta en egen tripp kasnke :)
Olso ska jag nog till sen så jag kasnke kan åka dit lite tidigare eller så.
Jaja. Jag ska väl plugga nu eller så. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0