SöndagSundayDimancheDomingoDomenica

God Kväll.
Kom just hem från Carro där vi pluggade flitigt! Eller hon iallafall. Jag satt mest och kollade upp folk som man kan couchsurfa hos. Jag och Carro funderar på couchsurfa i en måndad i sommar! Läskigt men kul. Jag kollade också på flygpriser och sådana saker. Det slutade med att vi skrev några mail och så får vi se.
Jag letade också nya Longboards, men kollade också begangnade eftersom jag just köpt en ny mobil :) Jey. Den kommer nog nästa vecka eller så. En nokia. Dock världens "affärsmänniskemobil" men jag kommer nog gilla den ändå. Facebook chatt Hannes! Kom ihåg.
SöndagSundayDimancheDomingoDomenica
I söndags vaknar jag av Maria som också vaknar. Klockan var ungefär lite innan tio och jag var stentrött fortfarande. MEN, det var söndag och världens bartömningsfester plus Andens födelsedag. Så upp och hoppa och åt en god frulle med Maria fortfarande übertrött, fixar oss och peppar inför Buustamon. Linn ringeer lite innan 12 då Buusta öppnas och säger att det redan är kö utanför och det inte ens hade öppnat. Lite panik på mig och Maria men efter ett tag väljer vi att ta det som det kommer. Jag ringde Emma så hon skjutsade upp oss till Buusta där Anna, Andrea osv redan var. Plus halva min klass, Hela min praktik och 1256 bekanta. Det blev Hell of a vinkningar. Där drack vi bärs och Linn var utklädd till en inidanpocahontas. Gullig. Och några öl till. Grattade Anden som kom förbi och gav han sin present som var ett Checkhäfte som vi gjort själva med olika saker han kunde få som tex. Öl på korgen, Massage, Lunch osv. Han blev jätteglad. Vidare ska vi ta oss ner från Buusta i endast strumpebyxor, converse och jackor. Jag kommer då på att Jag och Linn ska stå bak på Nannys skidor vilket gick jätte bra tills vi ramlade och skrapade upp benen så vi blödde. Andra gången landade jag på mina nästsista solglasögon. Båda bågarna eller vad det heter gick av så jag kastade dem. Men sista biten gick jätte bra att komma ner så det var kul. Vidare till timmerstuga där vi drack mer bärs mycket mysigt och fulla var nog alla. Sen åkte vi till Ladan och grilla och hade mys. Tillslut till sista riktiga söndagsdippan. ALLA var jätte fulla denna kväll. Men jises. Den var bra. Dagen var bäst. PJHU långt inlägg. hehe.
Nu ska jag äte macka duscha för att sen sova. Jobb klockan 10 imorgon!
Puss och God natt så bäbises.




1+2. Buusta 3. Timmerstugan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0