Should We Live Our Days Like They Are The Last Ones?

Har kört lite bil ikväll. Jag älskar att köra och åka bil! Men det bästa är att åka buss när det är mörkt. Då kan jag sitta på en buss hur länge som helst. Jag och Linn hämtade pant  som låg och skräpa på kontoret och jag tjänade då 345kr. Det blev jag ganska stolt över. Plus att jag köpte en sån musche-pin för 25kr för stödja cansårr-forskning. 20 minuter tog det att panta alla burkar. Men det gjorde vi bra tycker jag.
Jag har varit lite nere idag om jag ska vara ärligt. Jag vet inte varför. Det måste ha med att jag är sjuk att göra. Hängig liksom. Nu sitter jag och letar studentklänning men hittar verkligen ingen så jag börjar få panik plus att min balklänning inte fanns kvar i min storlek på Asos. Jag hade tänkt att sy på lite saker och göra den fin ju. Den är svart. Men såklart så finns den bara kvar i storlek 14. Som tröst så beställde jag hem en tischa från Kan Dee Shop som jag hittat genom MaryBaryKines som såklart är ute och festar. Haha.
Var förbi Carro också som pajjade knät idag. Inte alls bra. Tycker synd om henne. Hoppas det blir bra snart. Men vi ska båda ha kryckor på fredag för Sara sa att man får mycket killar då!!!11! Skojaa. Ellerr? hehe.
Jag är på världens skriv humör just nu så jag tänkte berätta om mina sommar planer som inte är så roliga men jag har en känsla av det kommer bli en otroligt aschzum sommar. Jag har bestämt mig för att stanna i Åre och jobba.
Amanda och Hannes ska nog stanna kvar också så det kommer bli jätte kul ju. Jag ska stanna och hoppas jobba på Ica :) Så ska jag lära mig åka Longboard på riktigt och bara hänga i solen hela sommaren med guzzarna. Åka lite båt och wakeboard, Longboard, Grilla och dricka bärs. Äta jordgubbar. Mums. Längtar lite nu. Men ta någon paus vill jag också göra och åka på någon festival och chilla. Sen dra någonstans i Augusti med Mandy, Carro och Limpan.  Jag har så fett mycket planer just nu och så Jävla mycket jag vill göra! Helt sjukt.
Jag hoppas jag får en longboard och en systemkamera när jag tar studenten. Det skulle göra hela min sommar. Eller en stor del av den.
Mina planer efter sommaren är att dra till Norge med Linn och jobba hela hösten till december och sen stanna i Åre över säsongen igen om inte dra till Canada eller USA och säsonga där. Hmm.. Jag är lite sugen men sen vill jag ju faktiskt resa nästa år. Fillipps, Bali - Surfa.
Långt inlägg. Jag kommer inte ens orka läsa det. Haha. Så nu ska jag kolla Facebook sen sova. Jag ska upp tidigt på fjälltur. Puss och God Natt människor. Puss.
Tischan jag beställde. Fin va? vavavava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0