Ledsen i ögat

SJUK.

Det suger. Har inte mått alls någe bra, försökte städa nere i mitt vardagsrum/justnumittsovrum men kallsvettades som inget annat så det gick inte så bra.
Ikväll är det Rockfest på Bygget som såklart jag har sett fram emot väldigt länge så nu är jag lite ledsen i ögat ikväll. Som tur är ska Mandyy ta massor av foton och Linn och Carro ska utföra en lista som är ganska sjuk! Haha. Jag undrar vem som vinner för de är båda ganska galna flickor.

Här om dagen så var det nog en av de bästa dagarna i mitt liv. Allt var perfekt från att jag vaknade tills jag somnade. Vaknade och tittar ut, klarblå himmel och varmt. ut i backen och träffar massa mysiga människor. Det sluta med att jag, Ladangänget, Carro, Linn, Mehany, PippiLinn och AmandaÖ satte oss läängst uppe på toppen på skutan och tittade på när åkarna hoppade. Vi snackade, drack lite bärs och solade. Sen drog vi ner till Timmerstugen men satt utanför med lite mer vänner och railade och åkte genom vatten! Underbart!! Jag hade en sådan sjukt skön känsla i kroppen  hela dagen. Sen åkte vi till Ladan på förferre där vi grillade och satte ute med live music från en av killarna ända tills vi åkte in till Werséns. Kommer seriöst komma ihåg den dagen läääänge. Sådana dagar vill jag aldrig flytta från Åre och önskar att april var några månader längre!

Nu ska jag äta mina pistagenötter och titta på Tv, hoppas att jag tillfrisknar och längta efter min papi..

Ha en trevlig kväll guzzaaarr! KYSS





Härliga dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0