Grattisnannyochoscar

Alla fyller år i April. Man glömmer ju nästan bort alla.
I fredags fyllde en av mina bästa vänner, Nanny, år och igår den 24 fyllde Oscar år. Så honom firar de i natt.
I fredags så var vi hos Emma och skulle fira Nanny. Jag fixade grillpartajj och alla kom och det var verkligen superduper kul. En stor villa med terass, sol och bärs. Perfekt för alla. Det var verkligen många där också så det var kul. Kanske inte för Emma i dag på morgonen när hon skulle städa. Idag har jag varit i backen hela dagen. Skulle ta med Carro upp också som har skadat knäet. Men vi tog upp henne på fjället och så fixa hon sitta på mina skidor med kryckorna i handen. Många ramlingar, videos och skratt senare kom vi äntligen dit vi ville! Wonderbart.
Sen grillade jag och lite tjejer resten av korvarna som blev kvar från igår!. Gott. Jag och Carro hyrde också 2012, vilken jag tyckte sög och visade det tydligt genom att somna halva filmen. Carro hade tydligen snackat med mig också under dessa minuter (timmar?).
I morgon är det Bustamon som gäller och sen grill hos familjen TomaniNybergJosefsson och firande av Guzz-Anden. Ska bli kul.
Nu måste måste jag sova. Pusspuss och God Natt.
Enda bra bilden jag hittade på Nanny och Oscar. Grattis guzzarna. puss

Kommentarer
Postat av: Ste.nil

Sluta grilla utan mig..

2010-04-26 @ 18:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0