Bartömningar

Nu börjar alla bartömningar här i Åre trakten. Mycket kul. Jag har redan varit på Halta Renen i Duved. En riktigt lyckad kväll måste jag säga. Ladanfolk plus några till. Fulla blev vi och sen tillbaka till ladan och skaka röv och så vidare. Amanda spelade in en film på alla oss och det måste nog vara den roligaste filmen någonsin. Herre. På renen så tog jag ett klistermärke på toaletten där det stog "Duved Älskar dig" och satte den på min tröja. LInn kommer då och vill också ha. Jag säger då det finns på toaletterna. Men linn har hela tiden trott att jag fått en tischa så hon sprang ett bra tag och letade efter en svart tischa på toaletterna. Sen fick alla leta efter min mobil i en halv timme men det slutade med att den var i min BH. Osv osv.
På söndag är det på Buustamon med Western tema. Jag har dock bara fått ihop en cowboy hatt än så länge men jag får väl vara indian. Fett Pepp iallafall!
Jag och Amanda hittade ett fint kort på bordet men sen blev alla fulla och då började kladdet. Baksidan är det mer på. Så sentimentala vi är nu för tiden.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0